tirsdag den 6. december 2011

Nissen er flyttet ind

Nissen er flyttet ind i vores reol. Vi skrev straks et brev til Nissen. Brevet lå der hele dagen og pludselig så var det væk. Nissen var kommet hjem og havde taget posten med ind. Næste morgen lå der et brev fra Nissen til os:

Kære fam. Simonsen
Jeg glædede mig til at se responsen
Kravlenisserne varskoede min ankomst
og jeg er glad for jeres varme velkomst
Det er dejligt at bo i jeres køkken
Hvis jeg skulle glemme hvor nøglen er
så har jeg hængt den i løkken
og jeg kan trygt gå ud og plukke tyttebær

Nu hvor jeg er flyttet ind
Vil I måske se at jeg er en drillepind
Ting bliver flyttet rundt
Men jeg gør aldrig nogen ondt
gaver og kravlenisser dukker op
jeg hopper rundt og danser af glæde
Jeg elsker at drille og kan slet ikke stop
Nu må I ikke blive vrede
Næste morgen manglede mors ene støvle....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar